8.06.2013

Makaron z owocową kaszą manną

makaron z owocami i kaszą manną podany z mlekiem sojowym waniliowym
tagliatelle with fruits and semolina served with vanilla soy milk

To ja miałam doradzać w sprawie włosów, to ja miałam oczekiwać czyichś zdjęć. Skończyło się na moim odnawianiu czerni i tym, że to ja ścięłam połowę włosów.
I tak, jestem zadowolona. ;)

Co do tytułu... No, właśnie? Niektórzy mogliby mieć dylemat, czy to bardziej danie makaronowe, czy jednak coś w rodzaju dania na bazie kaszy. Ja stawiam na makaron i stwierdzam, że jest po prostu przepyszne. Żałuję tylko, że nie zrobiłam go w wersji oryginalnej, z jagodami, jednak nie chciałam już dłużej odwlekać wypróbowania tego przepisu.

/1 porcja/
- 60g makaronu tagliatelle
- 20g kaszy manny
- 200g (pół na pół wiśni i porzeczek)
- 1 łyżeczka miodu
- 50ml mleka sojowego*

Makaron gotujemy al dente. Owoce myjemy, pozbawiamy szypułek. Wiśnie drylujemy i wraz z porzeczkami wrzucamy do niewielkiego rondla. Dodajemy łyżeczkę miodu, kilka łyżek wody i gotujemy na niewielkim ogniu do momentu puszczenia soku i częściowego zagotowania. Następnie zdejmujemy rondel z ognia i dodajemy kaszę mannę, jednocześnie mieszając. Odcedzony makaron dodajemy do owocowej masy i dokładnie mieszamy przez chwilę na małym ogniu, dolewając mleko. Podajemy z dodatkowym mlekiem, syropem lub jogurtem.
Inspiracja

46 komentarzy:

  1. A to ci dopiero ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kasza z makaronem-zaskakujesz coraz bardziej! :D
    Ale podoba mi się to-to moje dwa ulubione dodatki, aahh :D

    Gratuluję zmiany wizerunku-czasem się przydaje takie odświeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, kasza z makaronem . :P Ale brzmi pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś widziałam połączenie makaronu z kaszą, ale coś mnie nie przekonało. Ale po śniadaniu Marii i teraz Twoim chyba jednak się skuszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiego połączenia nie jadłam, ale faktycznie, dobry pomysł :) Muszę spróbować! Wiśnie i porzeczki myślę, że też sprawdziły się świetnie :)
    Chcemy zdjęcie 'nowych' włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za kilka dni, bo wtedy będzie więcej okazji do robienia zdjęć... :D

      Usuń
    2. Podpisuje sie pod prosba Klaudii, bede czekac :)
      Dla mnie to tez batdziej makaron z kasza, niz kasza z makaronem :) eee tam jagody, mysle, ze wisnie i porzeczki tez daly rade :P

      Usuń
  6. Włosy na szczęście odrastają, więc jeśli nie byłabyś do końca zadowolona z nowego looku, to i tak niedługo wrócą do dawnej długości. A jeśli jesteś kontent ze swoich włosów, to nic tylko się dowartościować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowy przepis, ale ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie jak może smakować to połączenie, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo smakowało, więc zachęcam do próbowania :)

      Usuń
  9. Cóż za niespotykany przepis! Trzeba powiększyć grono doświadczeń smakowych i wrzucić cos innego, niż tylko owsianki i pancakesy (jak u mnie ;)), więc koniecznie muszę spróbować, bo barrrdzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe na to bym nie wpadła:) z pewnością super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny przepis i pięknie podanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze takiego połączenia nie widziałam :)
    Wygląda bardzo kusząco <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow pysznosci!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaron z kaszą... wyobrażam sobie ten smak i ... kurczę, to musi być pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na śniadanko! Kasza manna z makaronem musi dobrze smakować a w dodatku ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to bardzo, bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa smaku :-) wygląda pysznie i bardzo nietypowe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze słyszę, ale to może być całkiem niezłe, przynajmniej całkiem nieźle wygląda ;) z taką wyobraźnią, to powinnaś się zgłosić do tego konkursu https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122 jest zdrowo, pysznie i oryginalnie, więc czego chcieć więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. o proszę, u mnie też nadchodzą zmiany co do długości włosów :) to dobra rzecz, niech też mają coś z życia :D

    a śniadanie jak zwykle mnie zachwyca, z takim połączeniem jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne to śniadanie, kasza i makaron w jednym, czyli dwa pyszne produkty na słodko na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie robiłam takiego miksu, ale czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. myślałam kiedyś o zrobieniu czegoś takiego, ale mnie wyprzedziłaś! więc już wiem, że pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale mi zrobiłaś smaka na makaron ;d najlepiej spaghetti z sosem pomidorowym i mięsem mielonym, !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie mogę się zdecydować co mam zjeść na śniadanie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam często takich problemów ;)

      Usuń
  25. no tak, jak nie wiadomo na co się zdecydować, to najlepiej znaleźć sposób na połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. namieszane z wymieszanym, ulubiony makaron i kasza manna! lepiej chyba być nie może:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda przepysznie. Lubię takie połączenia, a z jagódkami pewnie jeszcze lepszy. Są u Ciebie? U mnie już nie...

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda przepysznie :) aż chce się ugryźć monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmhm, ale pysznie wygląda, ciekawa jestem, ciekawa tego smaku...
    Chcę zobaczyć Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że najlepiej będzie, jeśli sama się przekonasz, jak to smakuje. :)
      Cierpliwości, zobaczysz :)

      Usuń
  30. chyba zrobie sobie jutro coś takiego na obiad :)
    i tak jak inni, czekam na Twoje zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. makaronu na śniadanie jeszcze nie jadłam, zazwyczaj na obiad czy kolację :) ale prezentuje się bardzo smacznie. no i tak samo też brzmi! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. co za pomysł! ląduje w śniadaniowej kolejce do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Makaron i kasza manna...wow. Niby proste polaczenie a jednak zadziwia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak to pysznie wygląda! Nie daruję Ci takiego kuszenia podczas gdy na wyjeździe nie mam nawet kuchenki :(

    OdpowiedzUsuń
  35. o matko, Zrobiłaś coś niesamowitego! I kasza i makaron to moje smaki, połączone musiały smakować wyśmienicie!

    Połowę włosów ściełaś? To chyba i na moje scinanie czas, bo już za długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie smakołyki są dla mnie za słodkie : )
    W dodatku mam uraz do wiśni po zupie wiśniowej... Paskudztwo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. i kasza z makaronem?? Jesteś wariatką na maxa :) musi być przeboskie :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.