8.06.2013

Makaron z owocową kaszą manną

makaron z owocami i kaszą manną podany z mlekiem sojowym waniliowym
tagliatelle with fruits and semolina served with vanilla soy milk

To ja miałam doradzać w sprawie włosów, to ja miałam oczekiwać czyichś zdjęć. Skończyło się na moim odnawianiu czerni i tym, że to ja ścięłam połowę włosów.
I tak, jestem zadowolona. ;)

Co do tytułu... No, właśnie? Niektórzy mogliby mieć dylemat, czy to bardziej danie makaronowe, czy jednak coś w rodzaju dania na bazie kaszy. Ja stawiam na makaron i stwierdzam, że jest po prostu przepyszne. Żałuję tylko, że nie zrobiłam go w wersji oryginalnej, z jagodami, jednak nie chciałam już dłużej odwlekać wypróbowania tego przepisu.

/1 porcja/
- 60g makaronu tagliatelle
- 20g kaszy manny
- 200g (pół na pół wiśni i porzeczek)
- 1 łyżeczka miodu
- 50ml mleka sojowego*

Makaron gotujemy al dente. Owoce myjemy, pozbawiamy szypułek. Wiśnie drylujemy i wraz z porzeczkami wrzucamy do niewielkiego rondla. Dodajemy łyżeczkę miodu, kilka łyżek wody i gotujemy na niewielkim ogniu do momentu puszczenia soku i częściowego zagotowania. Następnie zdejmujemy rondel z ognia i dodajemy kaszę mannę, jednocześnie mieszając. Odcedzony makaron dodajemy do owocowej masy i dokładnie mieszamy przez chwilę na małym ogniu, dolewając mleko. Podajemy z dodatkowym mlekiem, syropem lub jogurtem.
Inspiracja

45 komentarzy:

  1. A to ci dopiero ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kasza z makaronem-zaskakujesz coraz bardziej! :D
    Ale podoba mi się to-to moje dwa ulubione dodatki, aahh :D

    Gratuluję zmiany wizerunku-czasem się przydaje takie odświeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, kasza z makaronem . :P Ale brzmi pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś widziałam połączenie makaronu z kaszą, ale coś mnie nie przekonało. Ale po śniadaniu Marii i teraz Twoim chyba jednak się skuszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiego połączenia nie jadłam, ale faktycznie, dobry pomysł :) Muszę spróbować! Wiśnie i porzeczki myślę, że też sprawdziły się świetnie :)
    Chcemy zdjęcie 'nowych' włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za kilka dni, bo wtedy będzie więcej okazji do robienia zdjęć... :D

      Usuń
    2. Podpisuje sie pod prosba Klaudii, bede czekac :)
      Dla mnie to tez batdziej makaron z kasza, niz kasza z makaronem :) eee tam jagody, mysle, ze wisnie i porzeczki tez daly rade :P

      Usuń
  6. Włosy na szczęście odrastają, więc jeśli nie byłabyś do końca zadowolona z nowego looku, to i tak niedługo wrócą do dawnej długości. A jeśli jesteś kontent ze swoich włosów, to nic tylko się dowartościować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowy przepis, ale ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie jak może smakować to połączenie, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo smakowało, więc zachęcam do próbowania :)

      Usuń
  9. Cóż za niespotykany przepis! Trzeba powiększyć grono doświadczeń smakowych i wrzucić cos innego, niż tylko owsianki i pancakesy (jak u mnie ;)), więc koniecznie muszę spróbować, bo barrrdzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe na to bym nie wpadła:) z pewnością super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny przepis i pięknie podanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze takiego połączenia nie widziałam :)
    Wygląda bardzo kusząco <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow pysznosci!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaron z kaszą... wyobrażam sobie ten smak i ... kurczę, to musi być pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na śniadanko! Kasza manna z makaronem musi dobrze smakować a w dodatku ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to bardzo, bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa smaku :-) wygląda pysznie i bardzo nietypowe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze słyszę, ale to może być całkiem niezłe, przynajmniej całkiem nieźle wygląda ;) z taką wyobraźnią, to powinnaś się zgłosić do tego konkursu https://www.facebook.com/mojanowafigura/app_357466927710122 jest zdrowo, pysznie i oryginalnie, więc czego chcieć więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. o proszę, u mnie też nadchodzą zmiany co do długości włosów :) to dobra rzecz, niech też mają coś z życia :D

    a śniadanie jak zwykle mnie zachwyca, z takim połączeniem jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne to śniadanie, kasza i makaron w jednym, czyli dwa pyszne produkty na słodko na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie robiłam takiego miksu, ale czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. myślałam kiedyś o zrobieniu czegoś takiego, ale mnie wyprzedziłaś! więc już wiem, że pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale mi zrobiłaś smaka na makaron ;d najlepiej spaghetti z sosem pomidorowym i mięsem mielonym, !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie mogę się zdecydować co mam zjeść na śniadanie xD

    OdpowiedzUsuń
  25. no tak, jak nie wiadomo na co się zdecydować, to najlepiej znaleźć sposób na połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. namieszane z wymieszanym, ulubiony makaron i kasza manna! lepiej chyba być nie może:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda przepysznie. Lubię takie połączenia, a z jagódkami pewnie jeszcze lepszy. Są u Ciebie? U mnie już nie...

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda przepysznie :) aż chce się ugryźć monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmhm, ale pysznie wygląda, ciekawa jestem, ciekawa tego smaku...
    Chcę zobaczyć Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że najlepiej będzie, jeśli sama się przekonasz, jak to smakuje. :)
      Cierpliwości, zobaczysz :)

      Usuń
  30. chyba zrobie sobie jutro coś takiego na obiad :)
    i tak jak inni, czekam na Twoje zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. makaronu na śniadanie jeszcze nie jadłam, zazwyczaj na obiad czy kolację :) ale prezentuje się bardzo smacznie. no i tak samo też brzmi! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. co za pomysł! ląduje w śniadaniowej kolejce do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Makaron i kasza manna...wow. Niby proste polaczenie a jednak zadziwia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak to pysznie wygląda! Nie daruję Ci takiego kuszenia podczas gdy na wyjeździe nie mam nawet kuchenki :(

    OdpowiedzUsuń
  35. o matko, Zrobiłaś coś niesamowitego! I kasza i makaron to moje smaki, połączone musiały smakować wyśmienicie!

    Połowę włosów ściełaś? To chyba i na moje scinanie czas, bo już za długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. i kasza z makaronem?? Jesteś wariatką na maxa :) musi być przeboskie :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.