5.18.2013

307. Saturday / kocham to.

Krucze Skały, Kamieńczyk

 Z roku na rok coraz szybciej wchodzę pod górę, z roku na rok coraz mniej się męczę. Hoduję bladość, hoduję wspomnienia, co roku obserwuję zmiany. Piję mrożoną kawę, spotykam znajomą, wracam na szlak, autobus, do domu, przecież za jakiś czas znowu tam pojadę. Reguła. Do znudzenia? Nie, to się nie znudzi. Zresztą, jeszcze wiele miejsc na mnie czeka, nie tyle już może do końca miesiąca, co wakacji.
Kiedyś nie byłam spontaniczna. Wiem, ile straciłam.Wciąż nadrabiam.

kasza manna na mleku z płatkami, granolą i suszoną śliwką
semolina with milk, cereals, granola and prune

61 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Mieszkasz w Zakopcu ? I like.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Góryy...to jest to ;)
    wolność, radość...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chętnie pojechała w góry. Ostatni raz byłam tam prawie 10 lat temu. Czekam, najpierw aż dzieciaki podrosną - podrosły. A teraz na jakiś przypływ gotówki. Bo wypad 5-cio osobowej rodziny w góry to tani interes nie jest. Ahhh, narobiłaś mi ochoty na taki wypad

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam jest rzeczywiście pięknie :)
    A Ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne widoki. Pamiętam, że gdy byłam na ferie w górach, podziwiałam i robiłam zdjęcie każdemu najmniejszemu szczegółowi. Nawet drzewa wydawały mi się inne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę bliskości gór, gdybym mogła dojechac tam autobusem, też bym bywała częściej ;) no i piękne widoki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry - to jest to!
    Osobiście wchodzę raczej szybko, bo wtedy mniej się męczę ;D
    Mogę zapytać gdzie nabyłaś miseczkę - jest śliczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w Szklarskiej Porębie, ale to już na wakacjach rok temu ;)

      Usuń
  8. Nie ważne jest to, co było kiedyś. Najistotniejsze, że teraz możesz już być w pełni spontaniczna i czerpać z życia ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  9. manna.. mm.. ;)

    widoki cudne - zdecydowanie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę, kocham góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam góry! mają w sobie coś wspaniałego, co mnie do nich przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w górach latem.... Może Cię odwiedze co? :D spontanicznośc.. Tez nad tym pracuje, co smiejszniejsze, niemal kasa spontańiczna akcja to najlepsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne, że widzisz takie zmiany w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nabrałam ochoty na wyjazd gdziekolwiek. ;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam tam dwa razy na obozie i rzeczywiście widoki są pozwalające!
    A śniadanie proste, ale za to przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  16. takie spontaniczne wyjazdy są najlepsze. można wypocząc choć przez chwilę.
    Szklarska Poręba to chyba najfajniejsze miasto w górach, bardzo dawno tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham góry za te cudowne widoki i beztroskie wspinanie się w górę.
    Spontaniczne wyjazdy są zdecydowanie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę tego wyjazdu jak nie wiem co. A ja jutro będę uwięziona na komunii :< Święto obłudy..
    No, ale śniadanie na wyjeździe też było pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia!

    zapraszam na moje pierwsze rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pojechałabym w góry, tam jest taki klimat, tak inaczej! :) Szkolne wycieczki mi się kojarzą najbardziej z górami, ale teraz czas wybrać się tam na własną rękę :)
    Manna- prosto i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczki na własną rękę są najlepsze - ja nie cierpię tych wszystkich harmonogramów narzuconych na szkolnych wyprawach ;)

      Usuń
    2. Racja. Sponatniczność na takich wyprawach to fajna sprawa :)

      Usuń
  21. Świetne są takie wyjazdy! Cudowne miałaś widoki i w ogóle bardzo zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękne widoki!
    świetna przygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Góry, zazdroszęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę wyjazdu, ostatnio w górach byłam rok temu.
    Zdjęcie śniadania po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne widoki! Jak ja kocham góry, nie wyobrażam sobie wakacji bez nich♥
    Śniadanko proste, ale ta śliwka mmm! :D

    Zapraszam do mnie: http://atqabreakfast.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele bym dała, żeby mieszkać w miejscu z widokiem na wysokie góry. To jedno z tych marzeń, które pewnie nigdy się nie spełnią, ale każdy powinien takie mieć:)

    Hoduj, co chcesz. Bądź, jaka chcesz i nadrabiaj, co uważasz za stosowne:)
    Letnie uściski:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy, zdecydowanie. Trzeba móc mieć o czymś marzyć. :)

      Usuń
  27. Ale Ci zazdroszczę, kocham góry <3

    OdpowiedzUsuń
  28. widoki do pozazdroszczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne widoki, cudna pogoda - udanego odpoczynku ;*
    manna pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  30. Góry... piękne zdjęcia aż chciałoby się tam na chwilkę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotogeniczna Whin :* i chyba nawet poznaję jedno z miejsc, które sfotografowałaś.

    Spontaniczność.. heh, to pewna sprawa do omówienia u mnie z samą sobą. Kiedyś wogóle chyba nie wiedziałam nawet co to znaczy, teraz jest lepiej, ale chyba jeszcze nie do końca. Jejku. Mojego zmarnowanego czasu chyba nie da się odbudować, ale da się żyć dalej. I lepiej. Dążmy do tego. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham takie widoki, kocham góry!<3

    OdpowiedzUsuń
  33. aleee słońce! Fajnie ci tam, co?:)
    Śniadanko proste i smaczne;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie tam! Chciałabym kiedyś pojechać w góry, ale nasz wychowawca powiedział, że będziemy jeździć na jednodniowe, bo lepiej poznamy naszą okolicę;( A mi się tak marzyła 3- 5 dniowa wycieczka w góry^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pojedź prywatnie z rodzicami albo znajomymi :) Nie pożałujesz!

      Usuń
  35. Często największa rutyna może przynosić najwięcej spokoju i uśmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pyszne śniadanie, jak zawsze <3

    Widzę, że jestem tak samo opalona jak i ty... czas łapać słońce! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę wyjazdu. Uwielbiam góry :) Mam nadzieję, że miło spędzisz czas i odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też zazdroszczę tych widoków, wodospadów, miłego wypoczynku ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszcze jak cholera albo jeszcze bardziej, bo kocham góry i mi też nigdy się nie znudzą.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię Szklarską Porębę.. Tam jest cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie bym pojechała teraz w góry, poczuć tą całkowitą wolność, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale piękne miejsce! marzenie

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna wycieczka, z życia trzeba korzystać i dobrze jeść!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie! Podoba mi się Twój styl, kilka lat temu ubierałam się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie ważne co za Tobą, ile straciłaś, istotne jest to co się jeszcze może zdarzyć i zdarzy się na pewno, bo ty tego bardzo chcesz :) I życzę Ci z całego serca żebyś nie zgubiła tej spontaniczności, którą w sobie odkryłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ile ja bym dała żbey móc w takie miejsce pojechac już teraz... No ale niedługo wakacje, jakoś wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia! no i oczywiście na nich śliczna dziewczyna:))

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.