5.31.2013

320. Friday / dżem truskawkowo-karmelowy. i kokos.

lodówkowa kokosowa* owsianka z brzoskwinią z puszki, jabłkiems, uszonymi wiśniami (w środku) i dżemem karmelowo-truskawkowym
cold coconut oatmeal with peach in syrup, apple, dried cherries (inside) and caramel-strawberry jam

*zrobiona z filiżanki wody ze świeżego kokosa i 3/4 szklanki mleka

Teoretycznie wolny, w praktyce - zaraz idę, ba - stresuję się, a pochmurna pogoda nie poprawia mi nastroju. Byle do piętnastej. 





Dżem truskawkowo-karmelowy  - cudo, które ostatnio wypatrzyłam na sklepowej półce pobliskiego sklepu. Już dawno temu przekonałam się, że niemiecki asortyment jest niezrównanie bardziej bogaty niż w Polsce, o czym zapewnił mnie dżem bananowo-wiśniowy, jabłkowo-waniliowy czy chociażby konfitura z marakuji, jednak ten jest chyba moim ulubionym. Słodki, lekko karmelowy. Moje nowe, obok bananów, uzależnienie.





50 komentarzy:

  1. zazdroszczę tego dżemoru! ^^ musiał pysznie wkomponować się w kokosową owsiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że banany z wanilią były i w Polsce, choć karmelowy.. nigdy nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, chciałabym taki cudny dżemorek *-*
    świetnie wymyślona owsianka , pycha !

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, nie gadaj! w Polsce można kupić różne wspaniałe dżemy! ja ostatnio, na targu próbowałam na przykład wiśni z kardamonem, pomarańczy z imbirem czy jabłka z anyżkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zapuszczałam się aż w takie rejony... ;)

      Usuń
    2. towary niezwykłe? :)

      jak dla mnie jedyne są dżemy babci, ale na ten Twój bym się skusiła. zresztą na towary niezwykłe z żubrówką też.

      Usuń
    3. akurat to było fimaro i luks pomada ;)

      Usuń
  5. truskawkowo-karmelowy <3 umarłam z rozkoszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mimo wszystko chyba wolę ciepłe śniadania :) I cudny dżem - chętnie bym takiego spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmelowy dżem? A to dopiero! ;D Chcę go koniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fajny ten dżem! nawet nie sądziłam, że coś takiego istnieje:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżem truskawkowo-karmelowy? Dlaczego takich cudowności nie ma w Polskich sklepach? :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością wypróbowałabym wymienione przez Ciebie pozycje ;))) u nas w Pl o takich dżemach możemy pomarzyć...chyba, że sami przygotujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten karmel z truskawą bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kokosowa musi być wspaniała. :D
    A kupnych dżemów nie ruszam od czasu kiedy zrobiłam własny z jabłek, gruszek i śliwek z rodzynkami i goździkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego żałuję, że nie mieszkam chociaż przy granicy Niemiec :( tam nawet Milki smakują lepiej, a żelki Haribo są 1000000 razy lepsze :)

      Usuń
  14. Ale świetne pomysły!!! muszę wypróbować!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O dobry Boże, ile ja bym dała za którykolwiek z tych dżemów. Kocham karmel, kocham wanilię, a połączenie banan-wiśnia też musi być genialne. Ogromnie Ci zazdroszczę możliwości kupowania takich dobroci. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dżem musi być obłędny, a świeżego kokosa posiadam i też kombinuję do czego wykorzystać te jego soki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zazdroszczę Ci tej gamy dżemów. Ten, który przedstawiasz brzmi niezwykle zachęcająco!

    Nominowałam Cię do liebster blog:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dżemorek <3 musi nieziemsko smakować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszący dżemik! :D Jeszcze kokosowa owsianka, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokosowa owsianka... mniam! ja polałabym ją jeszcze czekoladą zamiast dżemu, no ale każdy je jak lubi :) Nie stresuj się, trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bananowo-wiśniowy! Ej, ja taki chcę!^^

    Widuję czasami takie stoiska z niemiecką chemią albo słodyczami. Wiele razy słyszy się też o tym, że niemieckie odpowiedniki polskich produktów.... yyy... odwrotnie:p, są lepsze jakościowe od tych robionych na nasz rynek. Cóż, trzeba się z tym pogodzić, albo ściągać pyszności zza granicy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo robić samemu :D Bo nie ma po co się godzić!

      Usuń
  22. Zazdroszczę Ci tych wszystkich niemieckich produktów :D
    chociaż w sumie za dżemem truskawkowym jakoś nie szaleję. ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorwałaś genialny dżemor :>

    OdpowiedzUsuń
  24. takie zdrowe uzależnienia zawsze wskazane, bo czemu nie? ;)
    narobiłaś mi ochoty na taki dżem, ale to chyba strata czasu szukania takiego w Polsce. jak mówisz - polski asortyment jest bardzo ubogi. Chociaż kiedyś miałam dżem wiśniowo-waniliowy. I w sumie był dobry, tylko, że w smaku totalnie bez wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny jest ten dżem *_______* aż mi się chce ekran zjeść. Gdziekolwiek poszłaś nie stresuj się. Na pewno będzie ok <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaaa... chcę ten dżem! Ależ musi być dobry! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ to wszystko słodko brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam dżemory <3 I tylko mogę sobie wyobrażać smak tego dżemu!
    A kokosowa owsianka brzmi genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dlaczego ty mi to robisz?! jezu! w Polsce w normalnych sklepach napewno takiego się nie znajdzie. ubolewam, jako uzależniona od karmelu *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobra, znowu zapomniałam o świeżym kokosie! :D Pyszna musiała być owsianka z takimi dodatkami :) A dżemu takiego nie widziałam, brzmi zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pysznie :)

    Szkoda, że u nas nie ma takich dżemów, chętnie bym spróbowała :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda przepysznie ! i ten dżem truskawkowo-karmelowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. tak, tak, szczęściara z Ciebie, takie dżemisko.. pyszota ;) ja zajadam się domowym rabarbarowym, dzięki mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zawsze wszystko wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chcę taki dżemik! Proszę przeteleportuj mi go, jakoś tak... telepatycznie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak bardzo bym chciała takie śniadanie... Mmm pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przyznać, że pierwszy raz takie cudo widzę ale zapowiada się obłędnie !

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.