5.27.2013

316. Monday / kawa, cappuccino, czekolada. pobudka w miseczce.


 kakaowo-kawowy pudding z kaszy manny z ricottą, gorącą konfiturą z malin i cappuccino
coffee-cocoa semolina pudding with ricotta, got raspberry confiture and cappuccino




Puddingi mają to do siebie, że swoją opcjonalnością stworzyć można z nich chyba każdy możliwy deser. Ja postawiłam dziś na moje ulubione smaki, czyli kawowy i czekoladowy. Przyznam, że to był strzał w dziesiątkę. Idealna propozycja na poranek - przed ciężkim testem, po sześciu godzinach snu. Trzeba dobudzić się wszystkim, czym tylko można.
Trzymajcie kciuki!





/1 porcja/

- 2 łyżki kaszy manny
- 1 szklanka mleka
- 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
-1 płaska łyżka kakao
- 1 łyżeczka cappuccino
- 1 łyżeczka stewii
+cappuccino na wierzch

Mleko gotujemy, słodzimy. Dodajemy kakao, kawę, cappuccino i dokładnie mieszamy, a następnie wsypujemy do niego kaszę, ciągle mieszając. Gotowy pudding przekładamy do miseczki i zostawiamy na noc, z rana dekorujemy. 


52 komentarze:

  1. Będę trzymać, mnie w najbliższym czasie czeka to samo :< Ale damy radę, kto jak nie my ? I to jeszcze z pomocą takich śniadań ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa w miseczce? Dla mnie genialna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gorąca konfitura to najlepsze, co może być *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa, kawa, kawowo! Koniecznie o poranku ;) genialny pomys!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że mogłoby mi to zasmakować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne ;p
    a u Ciebie szklanka to 200 ml czy 250 ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takim puddingu z pewnością jesteś naładowana energią i żadne testy nie są dla Ciebie zagrożeniem :-) Kawa w śniadaniu dodatkowo pobudza i to chyba nawet jeszcze lepiej niż wypita osobno..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam rano nic nie rozbudzi przed szkołą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez kawy dzień się nie liczy;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawowy deser na śniadanie:) Robicie mi coraz większą ochotę na zimne śniadanie, a przecież dla mnie to jeszcze za wcześnie, za zimnooo:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zimno jest, ale wychodzę z założenia, że gorzej nie będzie :P

      Usuń
  11. idealne śniadanie na pobudkę :) powodzenia na teście :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, idealna propozycja po 6 godzinach snu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i na pewno smaczne połączenie :)

    Nominowałam Cię do "Liebster Award" na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny pomysł na poniedziałkową pobudkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie wciągnęłabym zawartość tej miseczki, kakaowy pudding to chyba mój ulubiony :) a dodatek cappuccino i ricotty to strzał w dziesiątkę :)
    ej, 6 godzin to jeszcze nie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest malo, ale czulam sie dzis wyjatkowo zaspana ;)

      Usuń
  16. Oj tak, czekoladowy i kakaowy to też jeden z moich ulubionych smaków! A w połączeniu w takim puddingu musiało smakować genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na energiczną i pobudzającą miseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja potrzebuję kawy i to w tylu możliwych dawkach w ilu się da. Twoja propozycja jest idealna na ciężkie poranki.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale sobie dogadzamy :) pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysl, naprawde! Jak lody czekoladowe i kawowe, ach <3 no i ten sos! Ty to masz pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  21. już wiem co sobie zrobię, jak będzie trochę cieplej niż dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki za test :*
    I zaaaaproś mnie na taki pudding... chyba podkradnę Ci pomysł i zrobię z polenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia! :*
    Taki pudding na pewno doda uroku porankowi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śniadanko pyszne i pełne mg :)))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  25. Kakaowe puddingi są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. coś na poranną pobuskę, udany pudding ! moje smaki ;) ricotty już dawno nie mialam, wybiorę sie po nią jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kawcia! Już lubię ten pudding !

    OdpowiedzUsuń
  28. Kawa idealna na poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No takie śniadanko powinno podrasować energię biednego, rano wstającego człowieka. Na takie coś warto podnieść się z poduchy!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pyszności, przydałaby mi się taka miseczka jutro rano :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O tak, jeśli w składnikach jest kawa, to ja więcej do szczęścia nie potrzebuję <3

    OdpowiedzUsuń
  32. pudding:) po detoksie na pewno wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. a więc ja też trzymam kciuki za twoją chemię, chociaż pewnie spóźnione...
    u mnie niestety kiepsko :/ ale co tam, liczyłam się z tym :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Naszła mnie niesamowita ochota na pudding! :D
    Ale na dworze tak zimno, że na razie decyduję się na gorące śniadanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie dziwię się ;) Jutro też przygotuję coś ciepłego.

      Usuń
  35. następny pudding jaki wykonam będzie miał właśnie takie smaki ;) o ile oczywiście można podkraść pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. czasem 6 godzin powoduje większe zmęczenie niż 3:D
    Mniam, puddingi są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie dziś rano pomyślałam że muszę kupić cappucino i zrobić z nim śniadanie :D Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  38. Będę pamiętać o tym zestawie śniadaniowym:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekolada i kawam! Połączenie iście królewskie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jadłabym <3 Kocham czekoladę i kawę, więc dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. So beautiful^^ You are such a wonderful cookery expert!

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.