9.06.2012

55. Wednesday / Premium Rosa


 kasza manna na mleku sojowym z nektarynką  i konfiturą z płatków róży, kawa z mlekiem
semolina with soya milk with nectarine and rose jam, coffee with milk

Od dnia do dnia, od spaceru do spaceru. Od roztargnionego spojrzenia znad książki do niedbałego kreślenia ołówkiem szkiców na przypadkowej kartce papieru. Żyję, obserwując nadchodzącą jesień. Wczoraj przywitał mnie deszcz i dobrze znana szarówka. Poczułam, że zamiast zimnej wody z cytryną wolę napić się gorącej herbaty, a okno w pokoju nie powinno być już cały czas otwarte. Jesień nie skrywa się między wierszami - ona pojawia się z całą swoją siłą. Ukazuje coś nieuchwytnego - coś, co ciężko polubić, w czym jednak znaleźć można plusy. Dżdżyste popołudnia, zimne poranki, ten cudowny smak cynamonu i gorącej kawy. Miodu, jabłek i dyni, a finalnie narastającego nastroju przygotowań do zimy. Natura, cykl. Czasem nie trzeba więcej.

Wczoraj odebrałam od znajomej moją paczkę od Premium Rosa. Co znalazłam? Idealny zestaw jesienno-zimowy. Konfiturę z płatków róży, syrop truskawkowy i malinowy, a także słoiczek lutenicy. Chyba mam kilka pomysłów... 


35 komentarzy:

  1. jaka ładna ta miseczka-foremka :) ja wciąż jeszcze liczę na powrót cieplejszych dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm zajadałam się dzisiaj kaszą manną na śniadanie i też z nektarynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, wiem ^^ Ale już jestem w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już obserwuję. A tamtego nie da się odzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołązczam do obserwujących i to z wielką przyjemnością. Lubię Cię czytac, patrzeć na Twoje zdjęcia i inspirować się śniadaniowo. Dziękuję za wiadomość o zmianie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już podmieniłam, jeszcze na paseczku boczny na blogu pod mienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za informację :) Już obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zakupić taką konfiturę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po stokroć dzięki za Twój komentarz :) staram się pokazać, że w każdych warunkach i przy każdym (szczególnie studenckim - ograniczonym) budżecie da się jeść wegetariańsko :) szkoda tylko, że wciąż za często sięgam po naleśniory z głębokiego tłuszczu (łotewski przysmak, eh) albo fenomenalne falafle w kebabie.. czas się opanować :D
    kasza manna - wiadomo, wspaniała, szczególnie na jesienne poranki, a z owocami to już w ogóle miód!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje śniadania mnie zachwycają, doprawdy nie tylko znakomite ale wyglądają przepysznie, a przy tym wspaniale komponujesz składniki, także smaki rewelacyjne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne śniadanie! Kasza manna to moja wielka miłość:)
    U Ciebie nektarynkowo, a u mnie brzoskwiniowo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja odkrywam kaszę mannę na nowo, bo mój Maluszek się nią zajada... Ps. Czekam na dalsze śniadaniowe pomysły- ciekawa jestem co wymyślisz z lutenicy (nie mam pojęcia co to jest, ale nazwa brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, straszna szkoda, że wszystko musiałaś zmienić.. oczywiście będę obserwował:) pomożemy Ci, będzie ok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem kaszożercą :) a w takim połączeniu ... mniam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też już w jesiennej czasoprzestrzeni:-)
    PS Warto się pozbyć weryfikacji obrazkowej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, już obserwuję nową odsłonę bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie teraz jest czas już na herbatę. :-) Premium Rosa ma świetne produkty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam nektarynki ;) Już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. pysznie! a jesień zdecydowanie ma swoje uroki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście dodaję do ulubionych i dziekuję za poinformowanie o zmianie adresu. Usciski. :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda super, aż nie mogę uwierzyć, że jest gdzieś tam kasza manna, do której jakoś ciężko mi się przekonać... Ale chyba zaryzykuję, dzięki Tobie, hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne składniki! bardzo apetyczne, a konfitura z róży..dawno nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę spróbować tej konfitury , bardzo mnie kusi już od wielu dni ... znam smak róży tylko z pączków ,a nie jadłam ich już wiele lat ...
    śniadanie oczywiście przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne śniadanie... uwielbiam do Ciebie zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda pysznie, musi być smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapewne smakuje tak samo pysznie jak wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia ! :)
    http://szybkie-gotowanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie też jesień zajrzała, ale ja akurat bardzo lubię tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.