9.29.2012

78. Saturday / weekendowe placki i plany na bloga

żytnie pancakes z masłem orzechowym, kawa z mlekiem
wholewheal pancakes with peanut butter, coffee with milk

Nadchodzą zmiany na moim blogu, subtelne, raz bardziej, raz mniej. Ważne-nieważne, zależy od punku widzenia.

Sobota - pierwsza od długiego czasu gdy budzę się z kimś jeszcze w domu. Rozmowy, rozmowy, rozmowy. Trochę zamglonych wyjazdów, trochę planów, a dla rozluźnienia dzisiejsze zakupy, na które niebawem się wybiorę. 

Swoją drogą, mam w planach zacząć projekt obiadów. Co to znaczy? Zamierzam z czasem zamieścić tutaj przepisy na kilka moich ulubionych obiadów, tak, ot, gdzieś pośrodku. Miejsce dla makaronu, śmietany, ricotty, mascarpone, camemberta i sera żółtego. Kilku bryłek szpinaku, aromatycznej cebulki. Czasem śmieję się, że moje gotowanie ogranicza się do śniadań i obiadów, i często jest to prawdą. Czemu tego nie wykorzystać? Co jakiś czas zrobić bardziej rozbudowany wpis. Co sądzicie o tym pomyśle?

Nowyteledysknowyteledysknowyteledysk.
Ach, ta euforia.
Nie teledysk, nie. Wróćmy do staroci.


69 komentarzy:

  1. ej powiem Ci,że u mnie tak naprawdę są to tylko śniadania i kilka przekąsek, które pod obiady można podciągnąć.. ::) chętnie zobaczę czym się posilasz po południu :) pikne placki pikne

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że to świetny pomysł bo od Ciebie można się dużo nauczyć:) Czy śniadania nadal będą codziennie i od czasu do czasu 2 wpisy w ciągu dnia (śniadanie i obiad) czy tylko 1 wpis dziennie? Bo od razu powiem, że jak 1-2 wpisy dziennie to będę Cię mega- podziwiać... (tak jak wszystkich, którzy dają kilka wpisów dziennie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, będzie jeden wpis. I to nie będzie nic regularnego. Ot - jeśli któregoś dnia zdążę cyknać fotkę obiad (bo przepis znam na pamięć), to dołączę go do posta następnego dnia, co zaznaczę w tytule. :) Przyzwyczaiłam się do formy jednego wpisu dziennie, najwyżej rozbudowanego.

      Usuń
    2. Dziś już widzę jak to będzie wyglądac (niedziela:):) Dobry pomysł!!!:)

      Usuń
  3. Zapomniałam napisać, że z chęcią schrupałabym Twoje dzisiejsze placuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śmiało! chętnie poznam nowe przepisy, bo to zawsze przydaje się w gotowaniu:) może dodajesz do potraw coś, czego ja jeszcze nie dodawałam...Jestem ZA! i czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem za :)
    Zabieram pancakes :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny stosik placuszków!
    Pomysł na Twoje ulubione obiady uważam za bardzo ciekawy.
    I już czekam!

    OdpowiedzUsuń
  7. też myślę, że to świetny pomysł! ale wiesz co, tak się zastanawiam jak znajdujesz czas (i Ci się chce) na gotowanie obiadu w taki zwykły, szkolny dzień... :) o której wracasz do domu?
    ja jestem w domu ok. 16.30 codziennie i nie wyobrażam sobie jak mogłabym tak zaplanować czas, aby ugotować obiad (a raczej kolację :>), odrobić lekcje, nauczyć się i iść spać o przyzwoitej porze :D
    a co do śniadania to pyszne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wracam do domu albo o 15, albo 15:40. ;) Obiad zwykle jem w okolicach 16. Chce mi się gotować, bo nie mam wyboru, nikt go dla mnie nie zrobi. ;)

      Usuń
    2. podziwiam Cię :)
      u mnie w domu rzadko są obiady w dni pracy i zazwyczaj jem coś na szybko :)

      Usuń
    3. Nie, ja tak nie mogę. ;) Nie jem dań "na szybko", słodyczy i tego typu przekąsek, więc zwykle robię duży kubek kawy i wykrzesuję z siebie trochę energię, by zasiąść do stołu z jakimś zdrowym (a przynajmniej pysznym ;) daniem typu spaghetti czy pieczony camembert. I to wcale nie zamiera dużo czasu. Moje przepisy są wręcz błyskawiczne ;)

      Usuń
    4. w kwestii wytłumaczenia :) nie chodziło mi o śmieciowe jedzenie z torebek itp. (bo takich rzeczy nie tykam), tylko po prostu robię szybko kanapki, tosty, sałatkę :)
      Myślę, że dzięki Tobie moje menu obiadowe się trochę zmieni :)

      Usuń
  8. Poproszę górę tych placków, mniam!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta górka placuszków jest pyszna ! i ten dodatek masła je wzbogaca ;d
    podobają mi się plany na zmiany ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te placuszki :) Skusiłaś mnie. Zrobię jutro na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chetnie poznam Twoje ulubione przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za :)
    Pancakesy z masłem musiały być bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tymi obiadami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masło orzechowe dobre na wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem za pokazaniem obiadów, zawsze to więcej inspiracji dla innych :) a placuszki musiały być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, ze to fajny pomysł :)
    Te placki są cudne! Takie równiutkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. och, na gorąco z masłem orzechowym. zjadłabym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Porywam cały talerz ! :)

    fajnie, że postanowiłaś umieścić też obiady, można się zainspirować kolejnym posiłkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. z tymi obiadowymi przepisami bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze te placuszki upiekłaś, zjadłabym :) Chętnie też poznam Twoje spojrzenie na obiady :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pyszne placuszki! idealne na sobotni poranek :)
    lubię zmiany. zazwyczaj przynoszą coś dobrego!

    a przepis na krajankę już jest: http://kucharkaa.blogspot.com/2012/09/owsiana-krajanka.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ekstra placuszki!;)
    super jakbyś dodawała przepisy obiadowe!
    pewnie byłyby to takie same cuda jak na śniadania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z niecirpliwością czekam na odsłonę Twoich obiadów, bo śniadania uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł bardzo fajny :-) A placuszki bardzo apetycznie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ ślicznie wygląda ta góra. A co do obiadów to jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na obiadki :) Miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudowne te placuszki Ci wyszły. Wszystkie takie równe, grubaśne..może zdradzisz jakieś tajemnice dzięki którym wychodzą Ci takie cudeńka? Z pewnością odpowiedź jest tylko jedna: Trening czyni mistrza :-D
    Ja również ograniczam się tylko do śniadań i obiadów, a do reszty posiłków nie przywiązuję większej wagi. Jem to, co mam pod ręką. Z niecierpliwością czekam na Twoje obiadki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialne placki, proste, a pyszne:)
    i jak najbardziej jestem za wstawianiem obiadów, szczególnie jeśli chodzi o ekspresowe przepisy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale placki, jakie równiutkie:) Mnie nigdy takie nie wychodzą:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie, coś mi się wydaje że skorzystam z niejednego przepisu bo masz podobny gust kulinarny do mojego ;)

    A śniadanie jak zwykle super, Twoje placki zawsze są takie idealnie równe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fjany pomysł z tymi pomysłami :)

    A pancakes smaczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się pomysł bardzo podoba!! :) Czekam wiec na obiady w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na twoje obiadowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pomysł z obiadami jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie, już czekam na Twoje propozycje obiadowe i wiem, że będą równie pyszne, jak śniadania :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sobotni poranek z takimi placuszkami zapowiada udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. możesz napisać jakie wymiary ma to Twoje zielone naczynko do zapiekania? chciałam jutro zrobić serniczek, ale nie moje naczynko ma 15x15 cm no i pewnie będzie za duże... może lepsza by była w takim razie silikonowa foremka na muffiny, jak myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma 16x8 i jest 4cm głębokie. ;) W foremkach na muffiny na pewno wyjdzie,, bo kiedyś robiłam w nich podobny serniczek, tylko z bananmi zamiast dyni :)

      Usuń
  38. Cieszę się na obiadowy projekt! ;D
    Zapraszam do Gda :D Zdążysz do 20-21 coby wpaść na piwko do Mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaginam czasoprzestrzeń i jestem :D A jak nie fizycznie, to hcociaż mentalnie

      Usuń
  39. jak najbardziej wstawiaj obiadki też :) wszyscy tu kochamy jeść więc nie ma problemu hih :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem za jak najbardziej. dla mnie dzisiaj skończyła się era domowym obiadków, kiedy mogłam buszowac w kuchni ile chce. wynajmuję pokój, więc będzie trudniej. ale składniki, które wymieniłaś trafiają w 100 % w mój gust więc czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawsze chciałam tak ułożyć pankejki ; )
    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały pomysł :) czekam na pyszne dania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie ładne placuszki!

    smakowita zapowiedź, chętnie sobie pooglądam Twoje obiady, może coś podpatrzę, bo po wymienionych składnikach zauważam, że chyba mamy podobne kulinarne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pomysł bardzo fajny i smaczny - popieram ;)

    A placuszki nie dość, że ładne to pewnie cholernie smaczne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie równiutkie *.* mniaaam!
    czekam na obiady, wymieniłaś pyszne składniki a jestem makaronowcem więc chętnie podpatrzę jakiś pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Makaronów tutaj potrzeba, zgadzam się! ;)
    Pyszne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  47. mąż zobaczył zdjęcie i powiedział że jutro też takie chce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. nie przesłalabys mi przepisu na placki??matlusia1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło na maila :)

      Chociaż mogę tu napisać, że jeśli chodzi o klasyczne pancakes, korzystam z wcześniej zamieszczonego przepisu: http://relishmeals.blogspot.de/2012/08/36-saturday-razowe-pancakes.html

      Usuń
  49. Co do Twoich pomysłów na bloga - jestem na TAK! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obiad to zaraz po śniadaniu najlepszy posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpraszam się na placki :-) Jeżeli chodzi o obiadową serię to jestem za. Zawsze to kolejne inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglada obłędnie :] az sobie w najbliższy weekend zrobię takie placuszki bo tęsknie za nimi, raz nie zawsze ;) majm

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.