9.17.2012

Bananowe ciastko z patelni

bananowe ciastko owsiane
bananowe ciastko orzechowe z patelni z sosem karmelowym, Inka z mlekiem
banana peanut butter cookie with caramel sauce, Inka with milk

 Przepyszne ciastko z patelni - trudno o lepszy początek dnia. Fani ciastek, placków i podobnych słodkości będą zachwyceni tym zdrowym połączeniem obydwu dań. Placek, ciastko - smakuje naprawdę cudownie. Jest dosyć grube i zbite. Bardzo sycące, zdrowe, a biorąc pod uwagę wartości odżywcze banana, płatków owsianych i masła orzechowego, idealnie nada się na śniadanie. 

bananowe ciastko owsiane
/1 porcja/

- 4 łyżki płatków owsianych
- 1 łyżka mielonego lnu
- 3/4 banana
- 1 łyżka masła orzechowego
- 3 łyżki mleka

 Płatki owsiane mieszamy z lnem, następnie dodajemy banana zgniecionego z mlekiem i masło orzechowe. Wykładamy na suchą patelnię placuszek o grubości ok. 0,5 cm. Smażymy na małym ogniu kilka minut z każdej strony.



76 komentarzy:

  1. Co można dodać zamiast masła orzechowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je zupełnie pominąć. To dodatek smakowy. :)

      Usuń
  2. Takie ciacho z masłem orzechowym musiało być pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadam dziś do Ciebie na śniadanko :)
    Tydzień testów, odpytywań i ciągłego życia w stresie czas rozpocząć, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na ten tydzień, pycha śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne śniadanko! Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super smaczki.. Smakuje pewnie trochę jak pieczonka owsianka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie... Przynajmniej mi się nie skojarzyła. Bardziej jak ciasto owsiane z tych bardziej miękkich.

      Usuń
  7. Mmmm :)

    Mnie przeraża nie tylko ten tydzień, ale cały rok szkolny... A bycie kotem chyba by mi wystarczyło - w końcu gdybym nim była, to chyba by mi niczego nie brakowało?

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wygląda jak duże ciacho! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby można jeszcze było czytać i prowadzić bloga kulinarnego to życie kota wcale nie wyglądałoby tak źle. Pysznie wygląda te ciasto ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ciastka, na pewno pyszne, tylko ja na śniadanie bym nie dała rady ich usmażyć, zawsze rano nieprzytomna jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna odmiana od tradycyjnego placka z jajka i mąki na śniadanko, w takiej wersji nie jadłam:) na pewno super smakuje więc chętnie kiedyś zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł :) muszę zastosować tylko z mlekiem sojowym. Przy okazji dobry przepis dla osób, które nie przepadają za mlekiem z płatkami owsianymi przygotowywanym normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. TO musiało być genialne :)
    Przepis ląduje do przepisach do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie ciasteczko chętnie bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko kochana, jakie to musi być pyszne! Powodzenia w licealnych trudach nauki. Buziak!

    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś w zimie jak wychodziłam do pracy i widziałam kota współlokatorki, który się włóczy po mieszkaniu i pomyślałam, że ten szczęściarz za chwilę się położy w łóżku to też chciałabym być kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ja Cię, uwielbiaaaaam takie ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. może uda Ci się być kotem w następnym życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. duże ciacho na śniadanie - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł :) Na pewno wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję do przepisów do wypróbowania - mniam! :D Uwielbiam wszystko co bananowe, a ciasto w wykonaniu 'na szybko' będzie dla mnie idealne

    OdpowiedzUsuń
  22. Bosko wygląda, po prostu bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super! Ale proste! Ale czad! ZJEM!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ciasto z samego rana? poproszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mniam, lubię takie ciastka z patelni, z bananem i masłem orzechowym musiało smakować genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo zdecydowanie to wypróbuję! Akurat mam wszystkie składniki, więc to będzie moje śniadanie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe smaki i pycha ciastko ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy ten bananowy placek, a dodatek masła to był strzał w 10 ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż za wspaniałości dziś zaserwowałaś ^^ Podziel się posiłkiem, a nie sama wcinasz ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo jakie zdrowe śniadanie - mam nadzieję, że dało Tobie dużo energii. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciastko wygląda świetnie!
    Fakt, zwierzęta mają dość ciekawe życie - prawie cały czas robią to samo :PP

    OdpowiedzUsuń
  32. ale świetny przepis! zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł! kiedys wypróbuję, uwielbiam tego typu śniadaniowe wynalazki! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne, też muszę takie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pyszny pomysł na śniadanie!
    Chętnie bym się przysiadła...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmm, o czymś takim jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda zachęcająco, by wypróbować ten przepis. (;

    OdpowiedzUsuń
  38. o jeja , ja też chcę takie pyszne ciacho ,aż mi ślinka cieknie na jego widok ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. To musiało być przepyszne! Nie wpadłabym na... pieczenie banana!
    Muszę koniecznie spróbować, dodaję do listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  40. ciasteczko doskonałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Polałabym je jeszcze golden syropem.....mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale pyszne. Chyba spróbuje zrobić

    OdpowiedzUsuń
  43. Wydaje się proste do zrobienia, może sama spróbuje;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. o ludzie, co za pyszności!

    ech, w poniedziałki na myśl o następnych kilku dniach robi mi się słabo zazwyczaj -,-

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdrowo i bananowo, czyli to co o poranku lubię najbardziej! :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  46. To musi być obłędne w smaku!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję przepis obowiązkowo :) Myślisz, że mogłabym zastąpić len otrębami owsianymi? Bo chwilowo nie mam go pod ręką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Len z mlekiem to takie wegańskie jajko, które doskonale zlepia, ale otręby pochłaniają sporo wody, więc sądzę, że również się nadadzą. :)

      Usuń
  48. Dziękuję za komentarz. Podoba mi się Twój blog,będę częściej zaglądała :)
    Cieszę się,że ktoś mnie trochę rozumie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ Ty masz świetne śniadaniowe pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uroczo wygląda ten placek :))

    Ja chodzę do LO dopiero 3 tydzień, a czuję się jakby to była połowa roku szkolnego... :o

    OdpowiedzUsuń
  51. eeeej, to jest takie cudowne, a ja nie mam w domu bananów i nici z pysznego śniadania jutro -.-

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj oj. Coś czuję, że pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  53. W sam raz na zimny, jesienny poranek:)

    OdpowiedzUsuń
  54. whiness! Ty masz tyle komentarzy, że nie wiem nawet, czy pisać; ja tak uwielbiam te Twoje komentarze, że nawet sobie nie wyobrażasz. uważam, że jesteś trzonem społeczności blogerskiej!:)a ciasto bananowe z patelni mogę sobie wyobrazić smak!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale fajne składniki na ciastko ; )
    Wygląda świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  56. ciasto z patelni;) jesteś mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  57. wygląda rewelacyjnie ! pychotka

    OdpowiedzUsuń
  58. Wreszcie mam czas, żeby poszperać na Twoim blogu :)
    Ten przepis mi się podoba - efekt wygląda pysznie, a nie wymaga wymyślnych składników :)

    OdpowiedzUsuń
  59. super przepis:) biegowo maratonowy! doczep prosze banerek!!! bo ja bym chciala ten przepis w akcji:))

    OdpowiedzUsuń
  60. dzięki już doczeppiam i czekam na kolejne przepisy!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zrobiłam, ale jakoś smak mnie nie zachwycił. Lekko rozpadł się przy przewracaniu :(
    Ale może innym zasmakuje, kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zrobiłam. Mi też lekko się rozpadł, ale mimo wszystko wyszło prze-pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest pyszne!! Czekam tylko na tydzień amerykański w lidlu, kupuje masło orzechowe i śniadanie ideał! :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.