9.20.2012

Kokosowy pudding z kaszy orkiszowej

pudding z kaszy manny i orkiszowej z brzoskwiniami w syropie i konfiturą z płatków róży, kawa z mlekiem
semolina pudding with pears in syrup and rose jam, coffee with milk

 



/1 porcja/
-  2,5 łyżki kaszy ( pół na pół manna i drobna orkiszowa)
- 1 i 1/3 szklanki mleka
- 1 łyżeczka syropu z agawy
- ziarenka z laski wanilii
 -2 łyżki wiórek kokosowych

Mleko zagotowujemy z miodem, kokosem i wanilią, powoli wsypujemy kaszę i mieszamy do zgęstnienia. Przelewamy do miseczki i wstawiamy na noc do lodówki.

73 komentarze:

  1. Wspaniałe dzieło :) uśmiech ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny z Twoich pomysłów, który koniecznie muszę wypróbować:)
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudding świetnie wygląda, w połączeniu z brzoskwiniami musiał cudownie smakować :)
    Często mam pokaleczone dłonie co jest wynikiem przygotowywania śniadania na szybko, w pośpiechu. Nawet nie zauważę kiedy a krew kapie ciurkiem na podłogę. Z pewnością rana nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale plaster wypadałoby nosić, chociaż przyznam się, że mnie samą jego obecność irytuje i za każdym razem ściągam go pod wieloma pretekstami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz bardziej przekonuje sie do puddingów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślisz, że bez orkiszowej też zgęstnieje w lodówce tak, żeby był puddingiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanko wygląda rewelacyjnie ;) W szkole dopiero wszystko się rozkręca, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie ;) ranka się zagoi, ja mam na ręce bliznę o długości kilku cm i taka mniejsza, obie widoczne, mój odwieczny kompleks....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to nie kompleks, nawet lubię swoje blizny, ale ta byłaby za duża.

      Usuń
  8. zastanawia mnie tylko, o której Ty rano wstajesz? żeby takie śniadania wyczarować..

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie wypadki w kuchni są mi i moim dłoniom znane i stwierdzam, że wszystkie z czasem się goją. Nie tylko te kuchenne.
    Ale ładnie wygląda *-*.

    OdpowiedzUsuń
  10. ej szkoda kurcze, że całą noc.. ojtam ojtam, ja spróbuję godzinkę postudzić i może wyjdzie? Zadedykuję Ci mojego puddinga jak zrobię. A co do blizn- koleżanko! Ogarnij się! Like How Old Are U ? :) weź się nie tnij przy ludziach se se :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wyjdzie. Ja zostawiłam na noc, żeby mieć na rano przed szkołą. Spokojnie wystarczy 3-4 godziny. :)

      Usuń
  11. ale apetyczne śniadanko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym nie wytrzymała całą noc czekać! Od razu bym wtrążoliła ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak kokosowa manna jest przepyszna :) Te brzoskiwnie ładnie otaczają pudding.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie podane, zresztą jak zawsze u Ciebie:) ja wciąż mam więcej czasu wieczorem niż rano, dlatego moje śniadanie to kawa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i apetyczne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie :) Jedząc kaszki z owocami oduczyłam się słodzenia w ogóle. W wersji kokosowej tym bardziej, żeby nie psuć smaku.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie na coś takiego mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny! Mam nadzieję, że jak wreszcie zabiorę się za pudding to właśnie taki ładniutki mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle pyszne i zaskakujące śniadanie. Gratuluję dobrze napisanego testu. Uważaj następnym razem przy krojeniu! ;-)

    Buziak.
    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kasze manne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie puddingi! :) a kokosowy to idealny smak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kaszki orkiszowej nie jadłam, muszę się za nią rozejrzeć w sklepie.
    A co do blizn, to ja mam tego sporo, w tym jedną o 15cm długości, więc nie mam innego wyjścia tylko je tolerować. Miłego dnia! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. drobnej orkiszowej jeszcze nigdzie nie widziałam, a z tej grubszej to raczej taki śliczny pudding by mi nie wyszedł:<
    rana szybko się zagoi:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiej kaszy jeszcze nie spotkałam, nie mówiąc już o próbowaniu:)
    Śniadanko miałaś dziś do pozazdroszczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda jak kwiatuszek ;) pyszności!

    i też mam dar do rozcinania sobie palców albo ich oparzania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda tak... dostojnie :D I przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszelkie słodkości uwielbiam, ale ten deser kusi wyjątkowo

    OdpowiedzUsuń
  29. Test na pewno poszedł dobrze ! :) Jak bd. znała wyniki daj znać ^^
    Ach, kto nie kocha kokosowych poranków? Mniam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, musimy tu zagladac czesciej :) Jaki fajny pomysl, genialny w swej prostocie - to lubie - pieknie wyglada, a nie trzeba stac godzinami przy garach. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pudding kojarzy mi się z dzieciństwem, chyba dlatego mam do niego taką słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mniam ,pudding wygląda apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyślesz do mnie? Z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki apetyczny pudding, z wiórkami kokosowymi musi być przepyszny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudding wygląda mega - tęsknie już za latem... a pudding słoneczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kasza orkiszowa? skąd to się bierze? nie spotkałam się :)
    a co do gruszek to spróbuj może jakoś upiec je na jedno ze swoich boskich śniadań... ;D serio, są pycha! niekoniecznie w cieście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem zakupiłam ją w sklepie z ekologiczną żywnością, za drugim - w Carrefour. :)
      Dzięki, właśnie taki mam plan :)

      Usuń
  38. ja też nie słyszałam o takiej kaszy, ale jak spotkam to na pewno zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  39. O mamo, jaki cudny słonecznik! Jestes Śniadaniową Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  40. Brzmi bardzo ciekawie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem oczarowana kaszkowo-owocowym kwiatuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, tylu osobom skojarzył się z kwiatkiem, a mi z ufo...

      Usuń
  42. Wygląda fantastycznie! Jeszcze nie spotkałam się z drobną kaszą orkiszowa, ale teraz, jeśli gdzieś ją zauważę, to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mniam,bardzo pysznie wygląda! Kokos..mmmm uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. o mamo rewelacja! Mogłabym takie pyszne propozycje zajadać codziennie na śniadania :D Pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.