9.21.2012

70. Friday / racuchy owsiane z jabłkami Sante, paczka od SANTE

racuchy owsiane z rodzynkami, jabłkami i brzoskwiniami w syropie, karmelowa Inka z mlekiem
oat pancakes with raisins, apple and peaches in syrup, caramel Inka with milk

Paczki, paczki. Ku mojej wielkiej radości, wygrałam jedną z nagród w konkursie Przecinkowej. :) Czekam już na piękne tagines. Jeśli ktoś jest ciekaw, co to był za konkurs, odsyłam na moją stronę na facebooku, gdzie udostępniłam post na temat konkursu. 

Z radością mogę ogłosić, że wczoraj przytargałam do domu drugą już paczkę od firmy Sante. Po niecierpliwym rozpakowywaniu kartonu moim oczom ukazała się nowa dawka smakołyków. Szczególnie ucieszyła mnie nowa, nigdy wcześniej niewidziana granola o smaku jagód i owoców granatu, a także miks do robienia racuszków, na który czaiłam się od dłuższego czasu. Do grona nowości dołączyły też batoniki z jagodami goji, a także w wersji z orzechami i czekoladą. Zwykle nie jem słodyczy, jednak dla wielbicieli zdrowszych słodkich przekąsek to naprawdę dobra propozycja. Bądź co bądź, z nową dawką pomysłów zabieram się do testowania, a firmie Sante bardzo, ale to bardzo dziękuję! 

Racuchy były prze-pysz-ne. Naprawdę, gorąco polecam ich kupno. A ja coś czuję, że następną porcję zrobię z innymi owocami.

A teraz... Weekend, tak? :)

71 komentarzy:

  1. Czyli dostalysmy to samo, fajnie :) polecam batonika z owocami goji, musze napisac recenzje u siebie ;) a racuchy swietnie wygladaja, musze je w koncu usmazyc :) robilas z calej porcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z 1/3 opakowania. Widzisz, całkiem sporo placków wyszło, wiec to na śniadanie chyba wystarczy. :)

      Usuń
  2. Podobne racuchy od kilku dni ratują mi życie w pracy:) (zaraz znów je sobie zapakuję)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie jadłam,więc może placuszek dla mnie?
    Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te racuszki ostatnio w sklepie, ale zastanawiałam się czy są godne uwagi i czy mają jako taki dobry smak ;) Ale widzę że jednak warto je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą granolą już kolejna osoba z kolei mnie kusi ;). Muszę koniecznie ją kupić! A te racuchy wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej kuszą mnie granole, tylko u mnie niestety ciężko dostępne:<
    a te racuchy już z pół roku temu nałogowo smażyła moja przyjaciółka, bardzo się nimi zachwycała, ale mnie jakoś nie przekonują placki z opakowania i zdecydowanie bardziej wolę swoje własne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze pyszne śniadanko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne placuszki.. Też jestem baardzo ciekawa tej granoli, zwłaszcza że uwielbiam orzechową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Placuszki pyszne! A produkty Sante kupuję czasami i jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ależ Sante szaleje z asortymentem. no i ciekawy zbieg okoliczności, bo ja się wczoraj dosłownie natknęłam w sklepie na te racuchy owsiane w paczuszcze.. przeczytałam skład.. spojrzałam na cenę... i siup! doniosłam do domu, teraz czekają na chętkę, bo tu jabłek co nie miara...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wolę placki hand made :) Jednak przyznaję, że w Twoim wykonaniu nawet te z paczki wyglądają wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placuszki domowe zawsze najlepsze. :) Jednak czasem dobrze wiedzieć, że jest gotowiec, który zadowala podniebienie.

      Usuń
  12. racuszki prezentują się pięknie! chyba poszukam ich w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jakie cuda wyczarujesz z tego prezentu! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych i przesłek ;) Batoniki musli bym schrupała ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje wygranej! :)
    paczka cudowna! tyle wspanalosci w niej :)
    a racuszki musialy byc przepyszne - na zdjecu prezentuje sie swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszna przesyłka :) Gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale zazdroszcże Ci tej paczki :D i Racuchów też :D

    P.S. Z Sante sami do Ciebie napisali ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Racuszki prezentują się bardzo apetycznie. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również gratuluję wygranej ;)
    Świetna paka produktów!
    też zazdroszczę ;)
    miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I racuchy fajne i zawartość paczki na cacy. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale mega puszyste! ja wlasnie zjadlam omlet z 3 jajek z mnostwem dodatkow i pękam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sante hehe ;D ach te nocne mailowanie :P
    Racuchy robię dziś i ja, co prawda te najbardziej klasyczne - ale trzeba zużyć drożdże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa :)
      Ej, mnie się drożdże nie słuchają. Zawsze ciężko mi z nich coś robić. :<

      Usuń
    2. bo drożdże lubią temperaturę pokojową, a jak je rozpuszczasz w mleku lub wodzie - płyn musi być naprawdę CIEPŁY!

      Usuń
  24. Iście królewskie śniadanie ! :)
    Też chcę taką paczkę ! ;x

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę taką paczkę! -.- :C :D
    Pyszne, grubiutkie racuszki..idealne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jaka fajna paczuszka :) tez bym chętnie popróbowała smakołyków Sante :)
    ale póki co się cieszę paczkami od Sonko ^^ chociaż bardzo lubię te batony od Sante.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki pulchne racuszki, idealne! zazdroszcze takiej paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paczuchę pokaźną dostałaś:) A racuchów owsianych nie jadłam, na pewno niegdyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale smakołyków! a placuszki? nigdy nie pomyślałabym, że to "gotowiec" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też chcę takie placki... i paczkę też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. skoro tak polecasz te placuchy to muszę je kupić i zrobić , mam nadzieję ,że się nie zawiodę ;p wyglądają przepysznie !

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba jednak domowe najlepsze. (; ale tej paczki to ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze, genialnie to musiało smakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Za racuszkami nie przepadam, ale wyglądają uroczo C:
    A jutro szykuje się na wypróbowanie Twoich naleśników z twarożkiem dyniowym. Jakieś rady?:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale puchate te racuchy:). Z jabłkami są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądają nawet jak te nie z paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapraszam do obejrzenia biżu:)
    http://mini-bazarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietna paczuszka. I śniadanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję wygranej! super! racuchy pycha:)bardzo lubię wszelkie placki i racuchy, a Twoje z pewnością najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyłączam się do gratulacji a jutro na śniadanie....racuchy:)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmmm zazdroszczę takiej pysznej przesyłki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. takie racuchy to dopiero rozkosz :) gratuluję wygranej no i paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też się czaiłam na te racuchy od dawna ale nie byłam przekonana, ale po Twojej recenzji pędzę jutro do sklepu po nie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale fajna paczuszka..:) Lubię produkty Sante, sama je często kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam granole z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pyszniutkie, wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale puszyste! Piekne! A talerzyk mnie rozcieszył ;)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne placuszki, przepyszne śniadanie!
    Granole muszą być pyszne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę, całkowicie zapomniałam, że istnieje coś takiego jak racuchy!;D Aż nabrałam chęci na odświeżenie sobie pamięci :)

    miłego eksperymentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zjadłabym racuszki - dawno nie jadłam :) Ja zakupiłam mix otrębów z Sante :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wygranej :) A mixa na racuchy nigdzie nie widziałam, ale podoba mi się pomysł zapaczkowania, szczególnie na wyjazdy!

    OdpowiedzUsuń
  52. pyszniutkie racuszki! (jeśli oczyma wyobraźni wymarzę z nich rodzynki ;P)
    no i fajna paczka od Sante, mają świetne produkty, szczególnie granole

    OdpowiedzUsuń
  53. Chetnie bym takie placuszki zjadła, oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ale zjadłabym racuchy :) a produkty firmy Sante bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne racuszki! ja ostatnio jadłam z gruszką też były super ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.