9.19.2012

68. Wednesday / owsiany krem z bananem i AKCJA

owsiany krem z bananem i figą, kawa z mlekiem
oat cream with banana and fig, coffee with milk

Owsiany krem, czyli płatki owsiane częściowo zmiksowane z bananem.
Szykuje się dzień pełen wrażeń - proszę, trzymajcie kciuki!
Przy okazji, dziś po raz pierwszy wezmę udział w akcji What I Ate on Wednesday, dlatego wieczorem możecie spodziewać się tu pełnego jadłospisu z całego dnia.

"Kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy na ciebie.”

Wciąż słowo w słowo potrafię powtórzyć prezentację o Friedrichu Nietzschem, którą przedstawiałam w języku angielskim rok temu. Ciche wakacje, "Tako rzecze Zaratustra", bezsenna noc, "Antychryst". Refleksje "Wiedza radosna", wszystkie załamania, "Wola mocy". Bywa, te wspomnienia, było lat czternaście, chwyciło się za filozofię.

- To ty czytasz książki?
- A ty nie...?

  jabłko
  
placki ziemniaczano-cukiniowe, warzywa na patelnię (cukinia, cebula, pieczarki, oliwki, papryka)
  banan i figa

Inka karmelowa na mleku 

twarożek z musli, lnem, otrębami, orzechami, kakao, sosem karmelowym i konfiturą, kakao na mleku


61 komentarzy:

  1. jak zwykle pyszne śniadanie:) na pewno daje siłę na długi czas, szkoda że rano mam tak mało czasu żeby przygotować sobie coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być PRZEPYSZNE!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, ten owsiany krem to musi być coś obłędnego *.*
    trzymamy kciuki, trzymamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie i pysznie :)

    Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne śniadanko! Kocham figi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia:) Śniadanko pychunia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam mocno!
    muszę spróbować takiego owsianego kremu, ciekawa jestem jak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm, figi, muszę kupić!!!
    no to trzymam kciuki za dzisiejszy dzień!
    a ja czytam książki i na przykład teraz polecam Grażynę Plebanek i jej Dziewczyny z Portofino oraz Pudełko ze szpilkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję! :) Zaraz sprawdzę, co to za książki.

      Usuń
  9. Trzymam kciuki ;) fajne śniadanko - ciekawe ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki ;) Pyszne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pysznie! Trzymam kciuki ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja zawsze mam dylemat z bananem - jeść czy nie jeść..

    OdpowiedzUsuń
  13. a to Ci niespodzianka i cały dzień z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na fotorelację ze zjedzonych posiłków i mocno trzymam kciuki! Będzie dobrze! :)
    Achh ta figa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tej figi :) Rewelacja!! No i trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne śniadanie. Oby te wrażenia były wszystkie bardzo pozytywne. Trzymam kciuki. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. trzymamy kciuki i czekamy na resztę pyszności, które zjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. figa? chyba jeszcze nigdy nie miałam okazji spróbować. to się musi zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiał być bardzo smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Owsiany krem brzmi bardzo interesująco :) Zblendowałaś owsiankę? A z figa i bananem to już musiało być naprawdę pyszne :)!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio miałam okazję spróbować fig prosto z drzewa, były przepyszne:) Owsianka z figami i bananem brzmi super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drzewa? Zazdroszczę! :< Nigdy nie jadłam fig aż tak świeżych.

      Usuń
  22. Wy mnie chcecie zdołować tymi świeżymi figami, prawda?... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd! Mogę Ci wysłać kilka ;)

      Usuń
    2. oooo, ja też chcę! wyglądają tak zachęcająco :P

      Usuń
  23. Śniadanko jak marzenie i te figi...:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham! U nas tez dziś figi, a płatków z bananem nie miksowałam. Spróbuję- czad!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super mix!!, banan to jeden z najlepszych owoców do takich kremów;)
    Czekam na całodniowy jadłospis :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O, figi! Uwielbiam je! :D W takim połączeniu jeszcze nie jadłam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy na ciebie.” - to chyba jedyny powód dla którego jeszcze nie odważyłam się pogrywać z tym wzrokiem na dobre.
    Ciekawy ten krem, na ciepło czy na zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciepło. W deszczowy poranek nie mogłam inaczej ;)

      Usuń
  28. Z pewnością było smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krem bananowo-owsiany jest przepyszny! :>
    Dopisuję figi na listę zakupów, choć nie wiem jak się ją je :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tym miksowaniem.
    A w dodatku zazdroszczę fig. Uwielbiam, a takie zerwane dopiero co z drzewa to już w ogóle niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten krem mnie naprawdę zaintrygował... Na pewno kiedyś dorzucę takowego banana do owsianki:D

    OdpowiedzUsuń
  32. wiesz ,że kocham owsianki ,więc twoje śniadanie jak najbardziej pycha !

    OdpowiedzUsuń
  33. ha a ja jutro też zjem owsiankę:) pewno nie będzie taka odlotowa jak Twoja:( ale też się postaram:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten krem musiał być cudowny...ślinię się do laptopa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Figlarna figa, mniam <3 ja musze się wziąć za mój ang. Bo po powrocie na studia będzie rzeź xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł z kremem świetny :) To jest po prostu podgotowana owsianka, tak? Czy zwykłe, surowe płatki zmiksowane?
    Pysznie tu u Ciebie ale jak dla mnie trochę mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podgotowana. ;)
      Nie jadłam kolacji + wiesz, nie zawsze ma się apetyt.

      Usuń
  37. Ten cytat...aż mnie ciary przeszły:) Lubię takie wstawki "okołokulinarne". Mmmmm.....figi...muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzmi pysznie, wygląda pysznie, smakuje...
    Co do wysyłania fig, to ja też chętnie bym się załapała ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Patrząc na Twój dzienny jadłospis czuję się jak jakiś głodomór ;-D Bez kolacji byłabym nieszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie zrobiłam jej zdjęcia! ;) jem właśnie musli z pełną miseczką twarożku. ;)

      Usuń
  40. Przepysznie wygląda, szczególnie z pysznymi figami ! Życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Czaję się na figi i kupić ich nie mogę. Jadłam tylko suszone i z tego co pamiętam, to były bardzo słodkie.
    Podoba mi się Twój jadłospis. Kolorowo, smacznie, zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. znam ten cytat...lubię takie "klimaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale przepyszny dzień miałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dzień bez owsianki lub dobrych gatunkowo muesli - to dzień stracony ;) super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  45. po całym jadłospisie widzę, że naprawdę zdrowo się odżywiasz:)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.